Sluiten

    Klantenservice

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Retourneren

    1.1 Waarom kan ik niet retourneren?

    Helaas kan er bij The Cool Market niet geretourneerd worden. Het type product en de zeer gekoelde omgeving waarin het voor langere tijd verpakt en verstuurd dient te worden zorgen hiervoor. Dit betekent uiteraard niet dat als er iets mis is gegaan er geen mogelijkheden meer zijn. Neem vooral even contact op via het contactformulier

    Verzendingen

    2.1 Waar bezorgen jullie?

    The Cool Market bezorgd in heel Nederland, exclusief de Waddeneilanden. We werken hiervoor samen met PostNL Food.

    2.2 Kan ik aangeven wanneer ik mijn gerechten bezorgd wil krijgen?

    Standaard bezorgen we op de eerstvolgende bezorgdag na je bestelling. Dus alle bestellingen tot maandag 22:00 worden op dinsdag bezorgd en alle bestellingen tot donderdag 22:00 worden op vrijdag bezorgd. We kunnen nog niet op andere dagen bezorgen, maar je kan wel bij de opmerkingen in het bestelproces aangeven dat je de bezorging graag op een andere dinsdag of vrijdag plaats zou willen laten vinden.

    2.3 Wanneer krijg ik mijn producten geleverd?

    Op dit moment verzend The Cool Market nog op 2 dagen in de week. Op de dinsdag en de vrijdag. Alle bestellingen die voor maandag 22:00 binnen zijn, worden in principe op dinsdag tussen 17:00 en 22:00 geleverd. Alle bestellingen die voor 22:00 donderdag binnen zijn, worden in principe op vrijdag tussen 17:00 en 22:00 geleverd. De leveringen vinden plaats via PostNL Food die je ruim van te voren (vaak eind van de ochtend of begin van de middag) laat weten hoe laat ze verwachten de bestelling af te leveren.

    2.4 Gaan jullie ook op andere dagen verzenden?

    We willen in de toekomst zeker op meer dagen gaan verzenden, zodat we aan jullie als klanten meer service en flexibiliteit bieden. Laat ons via het contactformulier weten welke dag jij er graag bij zou zien en dan proberen we daar bij uitbreiding in de toekomst rekening mee te houden.

    2.5 Hoe worden de ingevroren gerechten en producten verzonden?

    Het verzenden van ingevroren etenswaren is uiteraard wat complexer dan een normaal pakketje. Wij pakken jouw pakket in de ochtend in een zeer goed isolerende doos (speciaal hier voor ontwikkeld) in. Hier voegen wij een aantal vrieselementen aan toe die op -40 worden gekoeld. Zo blijven de producten stijf bevroren tot ze bij jou tussen 17:00-22:00 worden bezorgd.

    Aantal personen

    3.1 Voor hoeveel personen zijn de gerechten?

    Dit verschilt per gerecht. Als je doorklikt op het gerecht staat aangegeven voor hoeveel personen het gerecht is bedoeld bij gemiddelde eters. En aangezien niet alle gerechten volledige maaltijden zijn, staat ook aangegeven welke bijgerechten er lekker bij kunnen zijn.

    3.2 Voor hoeveel personen zijn de boxen?

    De boxen zijn bijna altijd voor 2 personen, dit staat aangegeven in de beschrijving van de box.

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »